Zaxra 27 haftaligim,sol gogusumun altindan sanki diken batiyo,ve yaniyo gibi oluyor cok aci veriyor dayanamiyorum artik bu agrilara boylemi oluyo hep ?((((
mom101 Zaxra benimde bu gün 27 haftam bitti ve bu gün bendede sağ tarafta var o ağrı sanki kaburqam kırılmışta sırtıma ve göğsüme batıyor🤦🏻♀️😢
nisemom Zaxra malesef o ağrı benim yasam kalitemi düşürdü. Safrana karaciğerime baktılar bir şey çıkmadı. Bebek büyüdükçe sıkıştırıyor orayı yapacak bir şey de yok dayanacağız artık
Zaxra mom101 aynen bende de oyledir ,neden ola bilirki cok aci veriyor bana 🤢 Dayanamiyorum artik 🤢🤢🤢
mom101 Zaxra çocuk yukarı doğru kalktıkça diyaframa baskı yapıyor onun için ağrı yapıyor bende 27 haftam bitdiğinden bu yana bacaklarıma kramp giriyor çok kötü 10-15 dakika sürüyor acısı çok dayanılmaz oluyor nefes kesici ağlıyorum acısına o derece