SevinAydemirErgen Öerhaba kızlar 36+1 deyiz ve 20.08.2020 da sezaryen olucam kısmetse ama anesteziye karar veremiyorum. Tecrübeleriniz nelerdir ? Belden iğne olayından korkuyorum ama emzirme açısından daha kolay olduğu söyleniyor . Yardım lütfennn
pelinnns SevinAydemirErgen spinal anestezi olmuş biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum. Çok memnun kaldım. Vee en güzelide mucizevi an’a tanıklık ediyosun karar vermek için en büyük neden 😊 sağlıcakla kucağına alman dileğimle başka aklına takılan birşey olursa yanıtlarım seve seve
Mucizem7 SevinAydemirErgen spinal sezeryan olmanı tavsiye ederim gerçekten harika anlar yasiyosun😊🥰birde iğneden asla ama asla korkma sinek ısırığı gibi bir hissi var .ben spinalden çok memnun kaldim
isimsizbebek SevinAydemirErgen ben genel oldum spinale cesaret edemedim o ortamı görmek istemedim. Bir de ağrı yaşayanları duymuştum sonrasında ama tabi kişiye göre değişiyor bu. Maalesef ki ameliyat olmadan bilemiyorsun . Genel oldum memnun kaldım bir sorun yaşamadım.
neso_ SevinAydemirErgen ben spinal oldum ve kesinlikle öneriyorum gerçekten en güzel an bebeği sana gösterdikleri o an oluyor o anı kaçırmak istemezsin yani :) hiçbir şey hissetmiyorsun belden iğne de hiç acımıyor hiç hissetmiyorsun.
Fatmayazar123 Bende salı günü inşallah belden uyuşturmalı sezeryan olucam canım sen öncesinde ve sonrasında neler yaşadın neler önerirsin🌸🌸🙏
pelinnns Fatmayazar123 canım benim planlı sezaryeni beklemedi oğluşum 35+4′de sezaryen oldum. Öncesi için bişey diyemiyorum oldu bittiye geldi 😊 şok içinde olduğumda panik yapmaya fırsatım olmadı o derece 😁 ama Allah’tan çantam hazırdı. ✔️Depend çok işime yaradı. ✔️İlk yürümeyi erteleme. ✔️Sonda takılmasından falan korkma. ✔️Spinal iğnesi yapılırken kendini kasma. (Ben çok kastım kendimi 3. Denemede yapabildi anestezi doktoru. Sakinleşmeseydim eğer genel yapıcam dedi çok korktum)
isimsizbebek ElifOncul odaya çıktığımda ayilmistim ama tamamen değil yarı bilincim açık gibiydi. Öğlen olduğunda kendime biraz daha gelmiştim .
AysaRuzgar SevinAydemirErgen bende spinale cesaret edemeyenlerdenim. Acı olmasa bile o çekiştirme hissi ve sonrasındaki ağrıya dayanabileceğim sanmıyorum. İlk doğumumda genel istemiştim. 45 dakika sonra uyandırmışlardı şimdi yine genel istiyorum.
Zeynepgnc SevinAydemirErgen ben epidural oldum kesiyi hiç hissetmiyorsun zaten sana omuriliğinden iğne yapıyorlar en güzeli de çocuğunu hemen görüyorsun
Yasemin-ya SevinAydemirErgen 10 günlük bi anne olarak sezeryan olacaksan eğer kesinlikle spinal Sezeryanı tavsiye ediyorum ben sadece onu görmeyi düşündüm ameliyat hazırlığı boyunca iğne ağrısını sorarsan hiç hissetmedim sadece belimde bi uyuşma hissettim o kadar o anı yaşamak mucizeye tanık olmak çok güzel bi duygu evet çekiştirmeleri hissediyorsun ama kesinlikle acı yok bebeğin dünyaya gelişini hissediyorsun daha ne olsun sonda falan da uyuştuktan sonra takılıyor zaten onu da hissetmiyorsun odaya gelince bebeğini hemen kucağına alabiliyorsun. Bu arada hiç bel ve baş ağrısı çekmedim çok rahattı
Arinna SevinAydemirErgen Epidural sezeryan oldum canım. Tavsiye ederim. Harika anlara tanıklık ediyorsun