EmineKeser ben varım ilk doğumum 42 haftalıkken oldu sabah yatışımı yaptılar sekiz gibi fitili koymuşlardı böyle değişik ucunda uzun ipi olan ince beyaz birşeydi etki etmesi uzun sürüyor biraz akşam altıya kadar hiçbir belirti yoktu altı gibi sancılar başlamıştı gece birde doğum yapmıştım , suni sancıdan iyi onuda almış biri olarak 😂