6+5 teyim bugün belimde ağrı vardı hala da var. Lavaboya girdiğimde leke gibi bir şey vardı çamaşırımda uzaninca gecmisti. Şimdi baktım kan gelmiş internette araştırdım bu haftalarda normalnis. Başına böyle bir şey gelen ve atlatan var mı acaba? Biraz endişeliyim çünkü sakinleşmek istiyorum