Lamelif Kızlar 34. Haftadayım içimden bir his 2-3 hafta sonra doğum yapacam diyor kilomuz 2700 gr şimdi. 36-37. Haftalar doğum yapanlar bebeklerde bir sıkıntı olur mu?
Btl_ozn Lamelif 37+5 te dogum yaptim 3 kilo 55 gram doğdu şükür bir sıkıntısı yok gelisimlerini tamamliyorlar biraz daha kalmalari tabi daha iyi kilo almaları için
Babyboymom Lamelif 37+4 de yapmıştım ben ilkini gayet sağlıklıydı ama zayıftı kızım 2.700 doğdu. Ultrason cihazından baya eksik çıktı 3 lerde görmüştü dr. Ayrıca akrabamızın kızı 35 de doğurdu oda çok sağlıklıydı korkma yani😊
Sayrkann Lamelif 36+6 haftaligim . geceden beri karnimda agri ve sertlesme vardi doktora gittim 3 cm acilmam var eve geldim dinleniyorum . napcam bilmiyorum 🙁(
Emos2424 Hic oyle olmuyor bende 38 de dogururum diyordum 😂😂 simdi 39+6 gunlugum pasa rahat gelesi yok 😂
SelinKutluErdoan cisemd59 canım bir sorun yaşadın mı ? Bende haftaya 37+1 de doğum yapcağım. Senin bebişin kaç kg doğdu ve küvez ihtiyacı oldu mu?
cisemd59 SelinKutluErdoan Doğuma girmeden 2 saat önce oldum canım. Ciğerlerinde enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisi görüyordu. Makineye bağlıydı solunumu çok şükür simdi kurtulduk makineden iyiyiz.
cisemd59 SelinKutluErdoan korkma canım eğer ciğerlerin de falan birşey yoksa olmuyor çoğunu almıyorlar bile
SelinKutluErdoan cisemd59 Allaha emanet cAnım. 40 haftalık doğan bebeğinde solunum sıkıntısının olmayacağının garantisi yok ded doktorum zaten. Dua etmekten başka çaremiz yok. Allahım sizin bebişinizede sağlık versin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
cisemd59 Gizem0106 hem ciğerlerinde enfeksiyon vardı hemde solunum sıkıntısı makineden ayrılalı daha 2 gün oldu benim çok ağır ilerledi bebeğim
SelinKutluErdoan Btl_ozn bende 37+1 de yapacağım korkuyordum ama okudukça rahatlıyorum. Hem o hafta aslında 38.hafta ye geçiyormuş
cisemd59 SelinKutluErdoan sende Allah’a emanet kuzum. Evet dün oğlumun yanına bir bebek geldi 39 haftalık solunum sıkıntısından yatıyor. Önemli olan sağlıklı olması canım. Sağol teşekkür ederim. Allahım hayırlısıyla kurtarsın inşAllah. Sağlıkla al kucağına
Gizem0106 cisemd59 aynı sorun bizimkinde de var.enfeksiyonu 1e düştü havasını biraz daha düşürmüşler.bende makineden nezaman çıkıcağını merak ediyorum.Şimdi Nasıl kaç gün daha kalacakmış?
SelinKutluErdoan Esa ahh canım içime su serptinn çok heyecanlıyım benimkide öyle olur inşallahhh 🙏🏻🙏🏻