Evet tuvalete girince rahatlıyordum ama sonra yine başlıyordu genelde o gün öyle geçiyordu bir var bir yok şeklinde. Sol kasığın iki parmak genişliğinde hemen yanı gibi bir yerdi ağıran. Doktoruma sorduğumda tarif ettiğin yer bağırsak, eğer rahminin orta kısmında bir ağrı varsa onu önemsemek lazım demişti gerçekten de bağırsak ile ilgili olduğunu fark etmiştim takip edince. Ama yine de siz devam ederse doktorunuza danışın, herkeste farklı olabiliyor