36 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri enfeksiyon çekiyorum.antibiyotik veriyor Dr geçer gibi oluyor ilaç bitince geri basliyor.tek çaresi günde en az 3 lt su icmekmiş malesef günde 2 lt dahi zorlayarak icebiliyorum.suyu bol icmezseniz geçmez.