selam her kese. iyi geceler . hamile kalmak icin tedavi görenler ve ya hamile olanlar lutfen bilgilerinizi benimle paylasin. iki yildir evliyim. evliliyimin 5ci ayinda gebe kaldim lakin dis gebelikdi sonra 11 ay sonra yine ikizlere hamile kaldim. ama ne yazik ki 8 haftalikken kalpleri durdu .tum testleri yaptirdim normal cikdi . ilk gebeliyim sonlandigi zaman kanimda hemoqlobin cokdu. ve d vitaminim cok azdi simdi ikiside cok sukur iyi . sadece artik tum tedavi ve analizlerim bitdi.ama gebe kalamiyorum. fikriniz oneroniz varsa benimle paylasin lutfen