Hilalblc-12 Kızlar 23 haftalık hamileyim eşimle 3 günlüğüne marmarise gidecez giderken otobüsle gelirken kendi aracimizla gelecez ilk defa uzun yolculuğa cikacam riskli olur mu acaba
Naren1 Hilalblc-12 doktorunuza sormanız daha iyi olur eğer riskli bir gebeliğiniz yoksa gidersiniz otobüste üstüne oturmak için bi yastık felan alın derim şehir içinde bile kend arabamızla zorlanıyorum engebeden felan geçerken kasıklarımda batma oluyor siz birde uzun yola gidiceksiniz
Naren1 Hilalblc-12 çok şükür sorun olacagını düşünmüyorum bana gidebilirsin demişti ben kendim çok yola çıkmamaya çalışıyorum eğer ulaşabildiğin bi doktorun varsa için rahat etsin sor ☺️ Gidersende hayırlı yolcukların olsun sağsalim