Kızlar oncelikle kurban bayramınız mübarek olsun. Cuma günunden beri köydeyim ve nedense o gunden beri seyirme hissetmedim. Gun icinde hic yatamadım yarım saat en fazla oturup sonra kalktım iş gördümm. Yürüyüş falan yaptım. Bi hareketlilik hissetmedim acikcasi. 19+5 haftalik su anda. Sizce normal mi? Önceki gunler gun iicinde 2 kez falan seyirme oluyordu. Ama köye geldigimden beri hissetmedim. Her gun olması mı gerekiyor bu haftalarda endise etmeli miyim?