Mucizemmmmmmm Arkadaşlar kalp atışlarını kimler duydu kacinci haftalarında, ve en geç kalp atışı kacinci haftada duyulur. Ben 7 haftama gircem 5 gün sonra kalp atışını duymaya gidicem ama bir yanım çok korkuyo ya duyulmazsa diye.
Gizemlimmio Mucizemmmmmmm 7+2de duyduk biz 🌸 13+2 şimdi miniğim 🐣 Ben de çok korkuyordum ya duyamazsam diye. İçinizi ferah tutun ama o pıt pıt sesi duyunca boşuna stres yapmışım diceksiniz. 😇
Serifedee Mucizemmmmmmm 6.haftada duyduk bizde 😇 11+2 deyiz şuanda haftaya gidicem kontrole görmek ve duymak için sabırlanıyorum💕💕💕
Ebru77 Mucizemmmmmmm bende 6.haftamda duydum çok şükür doktor kontrolüne kadar kendimi yedim bitirdim acaba duyacak mıyız diye ama duyduktan sonra derin bir oh çekiyorsunuz çok güzel bir duygu sizde sakin olun inş duyacaksınız ☺️
Dilarakrkc Merhaba ben 7. Haftada ultasyondan gördüm kalp atışını ama duymadın şuan 10+2 deyim 4 gün sonra gideceğim duymaya inşallah☺️ Bol bol dua et inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🤗
Edizinannesii Mucizemmmmmmm 6+1de duydum şükür canım 20 dk sonra 22 hafta olcak çok şükür 🥰🤲asla kötü düşünme olumsuz şeyler düşünüp gitme muayeneye inşallah duyarsın miniginin kalp atışını ve sağlıkla kucağına alacağın günler gelir 🤲🌺
Mucizemmmmmmm Edizinannesii âmin insallah hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar kucağımiza almayı nasip etsin Rabbim