Pelinim55 kesinlikle hissediyorlar endişelenip korktugumuzu , ama bu haftalarda uyku süreleri daha da üzüyormuş ve bu sebeple hissettiğimiz süre azalıyormuş, ben de geçtiğimiz hafta 25. Haftamdi iki gün ağladım az hareket ediyor hissetmiyorum diye , ama kafam rahat ettiği andan beri de gayet patır patır tekmeleri yiyorum daha güçlü ama daha az vuruyor