Ftmakerim Mervenur_kcbs klimadır vantilatör falan bu sefer de o çarpıyor valla ne olcak halimiz belli değil 😃😃
zeome karnım hala küçüçük yemek yıyınce çıkıyor paytak bende yuruyorum🤣 sadece el ve ayaklarım şişiyor
Minikkurbagam Ftmakerim amin canım 🤲 ne kadar kutsal ne kadar zormuş annelik aslında bunu anlamış oluyoruz
Ummuhan4934 Ftmakerim 29+6yız az kaldı 30 olacağız sürekli bacak aramda pişik oluyor ve sol tarafıma asla uyuyamıyorum cok kilo almadım cok şükür aldığımda bebeğe yarıyor şimdi den 2 kiloya yakınız🤰😅😅
Ftmakerim Ummuhan4934 hadi ya ne güzel bebek kilo alıyor o yüzden zorluyor zaten bizi 😊😊 1 hafta önce doktora gittiğimde benim bebisimde 1.500 kg olmuş 😃😃🥰🥰 sağlıkla gelsin bebislerimiz