1PrensAnnesi Kızlar 30+3oldum çatı ağrısı yaşıyorum dünden beri heran sızlıyo bacaklarım kilitleniyo salı günü kontrolüm doktorum aşırı yoğun yarına alamıyorum randevuyu size sormak istedim normal midir?
Faydemir16 Bnde 36 +3 oldum 32. Haftadan beri var ağrı dahada arttı şimdi. Normalmiş bunlar canm. Doktorunda yapacağı bişey yok. Yatarken bacaklarının arasına yastık koy o biraz rahatlatıyor. Ben öyle yapıyorum.