Fevziyeakdemir Merhabalar kızlar, 14 haftalık hamileyim arada bir karnımın sağ tarafında ağrı oluyor aşağı kasık kısımda değil de biraz daha yukarısı siz bu durumu yaşadınız mı? Ne olabailir fikriniz var mı?
Busraynskk Fevziyeakdemir rahim büyüdüğü için böyle ağrılar normalmiş. Benimde öyleydi doktorum öyle söyledi
Fevziyeakdemir Gebegunlugu daha önce kum dökmüştüm çok ağrılı ve sancılı bir şey bu öyle değil arada bir hafif bir şekilde 3 hafta önce de doktor kontrolümde idrar testi yapmıştım temiz çıkmıştı