Kardelenmk doğuramıyorum🤦🏼♀️Havalar çok sıcak bi yere gidemiyorum 39 hafta oldu oğlum hala gelmedi cok sıkıldım hayattan bıktık **
Ilke1 Kardelenmk yaaaa kesinlikle 38 haftamdayim bende 🤦bunalimdaydim bayramda bunalım 2 katına çıktı bı yere gidemedigimden sıcaklardan sürekli duş almaktan ne zaman gelicek diye beklemekten 😤
Hanifee1273 Kardelenmk penguen gibi yürümekten yoruldum yere düştüm mü kalkamıyorum 🥺 ayaklarım davul gibi şişti sağa sola dönemiyorum yalancı sancılardan bıkkınlık geldi , çatı muyanesi olacağım belki Doğumu tetikler
Barkoddg Hanifee1273 😁 ben de oyle dusunmustum. 1 hafta gecti cati muayenesi olali ne gelen var ne giden. Doktor bebek kanalda bugun yarin gelir dedi ama bizimki inatci🥴🥴
Atlass Kardelenmk al bendende o kadar 12 sinde sezaryan olcam ama zaman durdu agrılarım artı sıcak bi yandan agrılar bi yandan yeter 😬😬😬
diloscn Kardelenmk 37+2 yim bnmde hiçbir belirtim kasılmam yalancı sancım flan bşy yok,iyice ağırlaştım uyku falan haram oldu az kaldı ama bu son zamanlar neden geçmek bilmiyor,ayaklarım ellerim şiş
Gizemlimmio Kardelenmk Allah yardımcısı olsun bütün hamileliğinin son haftalarını yaşayan annelerin. Daha 13 haftalık hamileyim biraz sıcak olunca fenalık geçirecek gibi oluyorum her defasında Allah yardım etsin diyorum son aylara gelen hamilelere. 🥺 Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah 🌸
Yakupemelbatuhan Ne kadar kalsa o kadar iyidir bence 41. Haftaya kadar yolu var o zamanda gelmesse suni sancı veriyolar allah hayırlı doğumlar versin hepinize bende 1 ay sonra doğuruyorum
Eternallove Kardelenmk 28 haftalığım bende doğumdan çok korkuyorum yaklaştıkça karnıma ağrılar giriyor, inşallah o haftalara gelince bende aynı şeyleri hissederimmm 🙏🏻🙏🏻