tekbirask156
oncelik yatma pozisyonuna cevap vereyim. 6ci ayına kadar istedigin gibi yatabilirsin hiç bir sorun yok tehlikede yok. Fakat 6ci aydan sonra doktorlar sola yatmaya önerirler bebege giden kan dolaşımı beslenmesi daha rahat olması icin. Eger bebekte gelişimde gerilik varsa sola yatman zorunlu olur ama onun dışında sorun yok. Zaten belli bi zamandan sonra istesende yatamıyorsun sırt üstü yada sağına. Ben mesela hep sağıma yatıyordum normalde baska turlu asla yatamazdım ama ağırlaştıkca sadece soluma yatabiliyorum bebeğim sağımda toplanıyor cunku, ki bebeklerinde en cok oyle rahat ederler…
Suda doğuma gelince valla imkanın varsa yap. Suda doğum kadar rahat doğum şekli yok. Su zaten başlı başına rahatlatan bir faktör ikincisi suyun sıcaklığı açılmaya yardimci olur rahmin daha çabuk yumuşar, bebek icinde iyi, Sudan suya giriyor cunku.. yanı suan aklıma gelmeyen cok artısı var ha bide kesigi önlüyor. Pozisyon olarakta alaturka tuvalete oturur gibi çömelmek benim arkadaşım o şekilde 3 dakikada doğum yaptın benimki malesef sezaryan yoksa suda dogum yapmayi cok isterdim…
saglikli gebelik diliyorum 🌸