_eesi Merhaba Kızlar ben 11 haftalık hamileyim. Bebeğimin kıpırdamalarını, hareketlerini kaçıncı hafta da hissederim ? Sizler kaçıncı hafta da hissettiniz acaba ❤️🌸
Laila26 Ben 18de hiss ettim. Bagirsak sandim ilk once ama baktim durmuyo sonra anladim bebek oldugunu. Simdi 21haftaligiz oturarken bile hiss ediyorum
Edizinannesii _eesi ilk gebeligim canım 16-17 haftalarda pıt pıt attı kelebek gibi içimde biseyler kaydı 18+4 de ilk tekmesini hissettim 🥰
Tgbab _eesi 17+3 te ilk bi kayma gibi hssettim şimdi 18 deyim artık pıt pıt hissetmeye başladm çok şükür 🙏♥️♥️♥️
Uykulugebe _eesi Ben 16. Haftamdayim bu hafta hissettim ilk kez.Hafiften sanki tirmalar gibi bişey oldu icerden. Gaz sandım başta ama gaz olmadığını sonradan anlıyorsun. Daha önce doğumum yok bi düşüğüm var bu arada.