Merhaba anneler, size sorum olucaktı. Çok endişeliyim. Bugün bebegi ultrasonda baktı doktor 3050 gr dedi. Ve üstelik bebegin kafası 39 haftaya uygun. Ama ben 35 haftadayım. Normal doğum yapıcam Allah izin verirse. Sorum şu. Varmı kafası büyük ve kilolu doğum yapanlar. Nasıl geçti doğumunuz? Doğum doktoruma daha gitmedim. İnşallah doğura bilirim. Çok korkuyorum ona bir şey olur diye.