Ybb Sonia T çizgisi c çizgisinden de koyu çıkması lazım burda çok kişiden okumuştum canım benim de öyle oldu
Suna11 Sonia 2 çizgi hep çıkar canım ama eğer çizgilerin ikiside çok koyuysa (normalde ovülasyon dönemi de öyle olur) ve ovüsalyon döneminde değilsen hamilelik olma ihtimali yüksek ama yinede sadece onunla yetinme bir de gebelik testide yap. ikisi de koyu mu çıktı senin?
Seymaaygzz Ben reglden 4 gün önce ovulasyon testiyle öğrenmiştim 4 gün üst üste köyü çıktı ve 4.gun gebelik testi yaptığımda çift çizgiyi gormustum. Çıkmaz diyenlere sakın inannma canım bal gibi de o testlerle de ogrenebiliyosun.
Tgbab Sonia bende ovülasyon testiyle öğrendim t çizgisi c den çok daha koyuydu adetim 3 gün geçtiğinde yapmıştım
Unlukacar Sonia bende ovulasyon testi ile öğrendim canım reglime 5 yada 4 gün kala ama benim biri diğerinden daha koyu değildi eşit gibidi normalde olmasa silik çıkması lazımdı sonra erken gebelik testi aldım çift çizgi hemen kan verdim 3 haftalık hamileydim 😍