Kızlar 30+6 haftalığım. Bebeğimin hareketleri artık tekme şeklinde değil yani kayıyor içimde karnımın içinde hareketlenme olduğunu hissediyorum ama o eski tekmeleri yok kızımın yeri daraldığı için olsa gerek ama normal mi ara ara endişe ediyorum. Kızım en son doğum pozisyonundaydı sanırım hala aynı çünkü midemin oralarda hep hissediyorum. Bu haftalarda normal mi bu şekilde olması arada endişelenmiyor değilim.