melegegebe anlatabildin canım benim❤☺ evet o ön tarafı yukarı kaldırdığımız zaman sağlam oluyor kilitleri var, yerine oturtulduğunda güzel bir şekilde kilitlenebiliyor ve üst kısımda boşluk kalmıyor. Cibinliği ve beşik kenarlıkları gayet güzel asil ve şık duruyor. Yorganı güzel gibi ama bebek büyüdükçe kullanamayabilir küçük gibi. Yastığından memnun kalmadım açıkçası ben çöpe attım yastık yüzünden bile çocuğu terletebilen cinsten bir kumaşı var gibiydi, zaten çocuk bir süre yastıksız yatacağı için onu pek sorun etmedim açıkçası