Secils bende öyleydim kizima ya yetemezsem korkusu vardi annemde kaliyordum o yuzden sonra evime geri döndüm kizim ağlamaya başlayınca panik yaptim kizimi kaptigim gibi annemin evine döndüm geri.. yetemezsem,bakamazsam korkusu vardi bende valla kizimm suan 1 aylik mis gibide bakıyorum cok şükür. Hem kizima bakıyorum hem yemeğimi yapıyorum, evimi temizliyorum..kizimi alip gemzeye de gidiyorum insan alışıyormuş zamanla onu anladim. Hic uzme kendini canim cocuguna en iyi sen bakarsin unutma