bugün adet günüm olabilir gecen ay karıstı niraz o yüzden tam emin değilim 😃 neyse demem oki carsambaya kadar beklemedeyiz haydi hayırlısı bakalım hergğn yazacam belki cal aga cal deriz kızlar ne dersiniz
sizce belirti olabilirmi
- birazcık belim ağrıyor
- veee bana ait olmayan ⬅️ bu ne demekse bi akıntım var 😂 renksiz jel gibi ve az az geliyor değişik yani
1 ağustos’ta adet olmadım 😊