Medinevurall066 Merhaba hamişlerim❤️ 12 haftalık hamileyim saçımı boyamak istiyorum ama hamilelikte saç boyanır mı bilgim yok. Kimisi boyanır diyor kimisi boyanmaz. Bilgisi olanlar bizleri aydınlatabilir mi?
Huriyeolgn Medinevurall066 benım doktorumda ılk 3 aydan sonra boyanabılır ama dıplere degıl ayrıca acık balkon bahcesı olan bır yerde yapılabılecegını soyledım canım
isimsizbebek Medinevurall066 doktorum 3. Aydan sinra boyayabiliyosun demişti Ben son ayımda boyadım kuaförde. İnoa boya ile .
DBaybars Medinevurall066 Ben hamileliğim boyunca 3 kere boyatmıştım, kuaförüm kokusuz boyalarla boyamıştı saçımı, hiçbir sorun yaşamadım zaten verdiği kanıtlanmış bir zarar yok içiniz rahat olsun