Fatos___17 7 haftalık hamileyim 2 gündür Kahverengi lekelenmem var çok korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mi acaba
Aygul01 Fatos___17 kahverengiyse cok korkma canım. Rahim ağzında kalan eski kan olabilir adet kanı olabilir cunku bedenin döndüğü icin hamileliğe adetin kesiliyor. Yerlesme kanıda bi ihtimal olabilir. Ama her ihtimale karşı doktora gitmekte fayda vardır. Geçmiş olsun 🌸
Fatmademirkan2525 Fatos___17 cqnim benim hemen doktora gorunmen gerekiyo bende 1 hafta boyunca kahverengi lekelenmelerim oluyodu dusuk riski var dedi hala var ilac veriyo progestan onu yazar buyuk ihtimal agrilarinda oluyomu sık sık?
busetmr Bende yaşadım canım tam 7+1 de doktor iki doz iğne bide progestana başlattı fitil olarak bu haftalarda olabiliyormuş ama bekleme ve doktora git direk önlem al beklemen yanlış çünkü her ne olursa olsun gebelikte kanama normal görülemez
Fatos___17 Fatmademirkan2525 ben ilk gördüğümde bayramın birinci günüydü acile başvurdum kan tahlillerim normal çıktı ultrasonda alt bölgede kanama görünüyor ama bebeğe ulaşmamış dedi çalıştığım için 1 hafta istirahat verdi bayram sonu kendi doktoruma gidicem inş
busetmr Fatos___17 yinede bı ilc vermesi gerekirdi niye sadece istirahat verdi ki en azından bir iğne yada serum yada ilaç