Ladyssss Kızlar selam 5+1 im fakat kasık ve bel ağrım var bu normal mi?? İnternete bakıyorum saçma sapan şeyler yazıyor vallahi bayram üzeri çıldırıcam doktorum da izinli haliyle, kendi kendimi yedim🥺🥺
Ladyssss mlsmrtgl kanamam yok çok şükür 🙏🏼 Ay çok teşekkür ederim gerçekten şuan bunu duymaya feci ihtiyacım vardı♥️♥️
mlsmrtgl Ladyssss durulmayacak kadar ağrı ve kanama yoksa sorun etmeyin . Rahim büyüyor vücudunuz gebeliğe alışıyor olağan şeyler bunlar . Kendinizi strese sokmayın .
Ladyssss mlsmrtgl aynen çok hafif tatlı bir ağrı var bazen çok ayakta durunca artıyor ama internette yok düşük vs yazınca panik oldum. Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim🙏🏼🙏🏼🙏🏼