Minikpatiler bende 38 haftayım bel agrısı ve sol kasık agrısı sureklı degıl arada vuruyo gecıyo somuc yok normal mı degılmı bılemıyorum bebek hareketlerı bıraz yavasladı bayram sonrası salı kontrolum var normal dogum beklıyom ama bısey olurmu dıye de korkuyom acıkcası