Happybabyyy Kizlar 17+1 iken bebegim 220 grama yakindi. Internetten baktigimda baya iyi anladigim kadariyla. Avantajli bi durum mudur yoksa dez avantaji var midir🙄
busravolkan O haftalarda kilo pek önemli olmuyor diye biliyorum. Benim doktorum da 16. haftada söylemişti kilomuzu, ama o haftalardaki kilosuna göre iri ya da zayıf denilmez diye uyarmıştı beni. Umarım sağlıklı olurlar 🙏🏻🌹