Kızlar 25 temmuzda adetim bitmişti bugün ovulasyon testi yaptım ikinci cizgi baya. Belirgindi değerlendirmeyi yaptım öğlen yapmıştım şimdi sancım oldu lavaboya gittiğimde beyaz akıntımın üstünde kan vardı sizce neden olabilir bu sarı renkte var yaşayan oldu mu böyle bişey adet dicem daha bir hafta önce bitti