Fatmasp Tansiyonumu evde ölçtüğümde 16/9 çıkmıştı hemen sağlık ocağında baktırdım 14/9 geldi yirmi dakika sonra düştü. Hastaneyi aradığımda da kimse ilgilenmedi dahiliyeye git deyip kapattılar. Sizce napmam gerekiyor?
Gizemgizem Fatmasp tansiyon önemlidir. Siz olcmeye devam edin dinlenin. Limon suyu iyi geliyor diyenler var ara ara ölçün lütfen. Gebe olan ve tansiyonu yukselem kisiye dahiliyeye git denmez bir daha cikarsa acile gidin
Asli91 Fatmasp doktorunuzu arasaydınız.Aynı şey banada oldu 16-10du doktorumu aradım acile yönlendirdi hemen.Tahliller yapıldı temiz çıktılar tansiyon ilacına başladım.
AyeGlKarabulut evde ölçerken dinlenmiş olmanız lazm aşırı hareket ettiyseniz değişgen olabiliyor iyice sinlenip deneyin birde
AyeGlKarabulut dahiliyede endokrin mi ne bölüm var oraya gönderiyo bende de trigleresit çıktı endokrine gönderdi ayın beşine attı oda randevuyu bekliyoz bence tuza dikkat edin birde abartmadan limonlu su için
Fatmasp AyeGlKarabulut Uzandığım zamanda çıktı da bakalım bi daha çıkarsa eğer dahiliyeye görüneceğim
Gizemgizem AyeGlKarabulut trigliserid kaninizdaki yag oraniyla alakalı bir tahlil takip gerekir ama tansiyon acil bir durum ikisi cok farkli seyler.
Fatmasp Gizemgizem Gerçekten o kadar çok sinir oldum ki hastanenin ilgisizliğine. Halbuki doktorun kendi bağlanıp konuşması lazım ne bi numara verdi ne de kendi konuştu saçma sapan bi durum oldu.
Gizemgizem Fatmasp evet siz takip edin yukselirse acile gidin hamile hastalarda oyle tansiyonu düşürup hemen gondermek olmaz sebebine bakmak lazm idrarda protein var mj yani preeklampsi olabilir mj bakilmasi gerekiyor cok gecmis olsun ensenjze biraz buz koyabilirsiniz bas agrisi icin
Gizemgizem AyeGlKarabulut eger hormon dengesizligi olursa dahiliyeye yonlendirirler. Eger hamile olmayan bir hastanin tansiyonu yukselirse surekli kardiyolojiye yönlendirip tansiyon holter takip daha sonra tani koyduktan sonra tansiyon ilaci varirler ama dedigim gini hamile hastalarda bu acildir
Gizemgizem AyeGlKarabulut iste once mudahele etmesi gerek onu demek istedim kafasina gore git diyemez hamile olduğu icin yoksw hamile olmasa tansiyonu dusurup sen kardiyolojiden randevu al vs diolar iste bazen bu davranışları hic hos olmuyor