mirayandme Kızlar hormonlar.dolayisiyla göbeğimde aşırı kıllanma oldu beyaz tenliyim kıllar da inadına siyah çıkıyor alan sıkıntı yaşayan var mı 😄😄
DilanDag mirayandme benimde öyle çıktı canım eşim al diyor ama ben ellemeyi düşünmüyorum doğumdan sonra kendisi dökülüyor Muş, şimdi alsam dahada çok çıkacak :))
babymomyy mirayandme aynı problem bendede var canım tam beyaz tenliyim normalde tüylerim sarı yani hiç belli olmaz bugüne kadar hiç göbeğimi falan almadım ama hamilelikte göbeğimde kullanma yaşadım aşırı bi şey yok ama çok rahatsız ediyo ben alıyorum rahatsız oluyorum
Snszasla mirayandme ben alıyorum hamile kalmadan öncede alıyordum halende devam ediyorum temiz olması hoşuma gidiyor
Neslihankk mirayandme valla bende aliyorum o kadar cok cikmaya basladi ki jiletle alıyorum ağdayı denemek istiyorum çok cogaltiyo jiletle 🤦🏻♀️
Suna11 Ben hamile değilim ama genel olarak beni rahatsız edecek göbeğimde ve sırtımda tüy var o yüzden hep alıyorum. Ağdayla alıyorum azalma yaptı ağda
Miribrahimannesi Benim 2 hamileliyim. İlk gebeliğimde de boğazımda ve karnımda tüylenme vardı . Doğumdan sonra hepsi döküldü.
Kuralbebek Benimde hormonlarimda sorun var Gebe kalmadan önce arada alıyordum gebe kalinca mecbur aliyorum kontrole fln gittigimde rahatsiz oluyorum o yuzden cıktıkca aliyorum
Zehra1109 mirayandme ben kuaföre gittiğimde dayanamadım göbeğimi de aldırdım tertemiz oldu karnıma bakasım gelmiyordu şimdi açıp geziyorum evde 😂😂😂