Atlass Tugcngz 85 b phspta kullanıyordun lotusta da sırtını değil gögsünü büyütürsek yine 85 d akabılırsin
Leylasultn morusevenanne ben emzirme sütyeni kulanıyorum çok rahat hemde emzirme sütyeni kulanmanı tavsiye ederim :)
Gulay_58 Bebislerimiz bundan ben kullanıyorum içindeki aüngeri sabit değil rahatsız ediyor sapa sola kayıp bi de alttan göğsü kavramıyor tam geniş oluyo biraz
SuleG SeHer1909 merhaba normalde kaç beden giyiyordunuz .ben şu an 11 haftalık hamileyim 80B kalıp beni sıkmaya başladı .bunda sizce hangi beden olabilir
SuleG Atlass bende pentinin Lotus modelini kullanıyorum şu an ama onun altı telli farklı modelleri de mi var