elfyldrm Ebru29 şuan daha iyiyim ☺️ İlk 2 gün biraz zorluk çekiyorsunuz dikişler için fakat sonra toparlanıp çok daha iyi hissediyorsunuz
Medusafer Kumralbela ben bir gece kaldım hastanede akşam 6 gibi yürümeye başladım o zaman takmaya başladım sabah da taburcu oldum zaten 3 tane filan kullanmisimdim ama evde de kullanmaya devam ettim çok rahat
Mammimammi Seray123 3,5 yıl önce aldığım depend hala açılmamış duruyor. Hastanede hastane vermişti. Evde de kanamam az olduğu için ped kullandım. 2 doğumda da kullanmak nasip olmadı. 3. Gebeliğim bunda kullanır mıyım acaba 😀
pelinnns Seray123 yok canım sızdırma yapmıyor. Çok rahat oluyor benim sezaryen yaramda sızıntı vardı ben 10 paket falan kullanmak zorunda kaldım birde sana tavsiyem az yahut çok deme kanama olunca her lavaboya gidişinde değiştir dependi. Enfeksiyona karşı.
pelinnns Seray123 kanaman çok olursa ped pek fazla rahat olmuyor. Kanaman az olursa pede geçersin. Kanama durumuna göre aldır derim. yahut 2 paket al marketten alıcaksan fişini kaybetme kullanmazsan iade edersin. ben e bebekten almıştım son paketi açmadım iade ettim
Merveninmiskokulusu Seray123 Ben de bugün hastane çantamı hazırladım canım 6 adet koydum bende merak ediyordum yeter mi acaba diye ama anladığım kadarıyla herkesin farklı olmuş kanaması
Seray123 Merveninmiskokulusu ben bi paket koydum ama yine tedbir amaçlı bir paket daha ilave edicem hiç belli olmuyor dediğin gibi herkes farklı
Gmzalp Seray123 cok guzel bi urun cok yogun kanamam oldugu halde yetti surekli degistirdi bir kez hafif arkama gecmisti .ama daha sonra hic gecmedi