Eceunverkanra senin bu söylediğini ben 22. Haftamdan beri yaşıyorum canım. Bebek sadece sert hareket ediyor içerde, toplanıyor, sırtını ya da poposunu senin karnına yaslıyor ve sertleşiyor. Korkmanı gerektirecek bir durum değildir Allah’ın izniyle. Detaylıya gittiğimde de oldu, karnımın bir tarafı çok sertleşti, doktor, bak bu sırtı, yaslanıyor dedi. Dedim o sırtı mıymış, ben sürekli bu gerginliği hissediyorum, evet dedi. Korkmana gerek yok dedi. Aynı şikayetleri ben de söylemiştim, doktor bey vajinama baskı yapıyor, sanki çıkıverecekmiş gibi dedim, baktı, şükür birşey yok dedi. 31. Haftamda kontrolümdeyken de yine karnımın bi tarafı çok sertti, doktor ultrason başlığını dokundurdu, bak bak görüyor musun bize poposunu sallıyor dedi. Dedim doktor hanım bunu çok sık yapıyor, karnımın içinde gerginleşiyor, bazen nefes almakta güçlük çekiyorum dedim, olur bunlar, ilerleyen zamanlarda daha da zorlanacaksın dedi. Çok tedirgin olmuş görünce seni, böyle uzun uzun yazdım, hakkını helal et. Endişelenme yani, sen yat dinlen, sağlıcakla da kucağına alırsın inşallah🤲🏻