Benimde 3. Ncü gebeliğim. Psikolojikmen hazır değilim. Ama aslında istemiştim çok pişmanım. Ama Allah aratmadan verdi kabulüm. Zor bi hamilelik geçirdim başlarda şimdi daha rahatım. Büuük oğlum 14 yaşında, kızım 10 yaşında. Oglum ergen ama yardımcı olmayada çalıştı. Kızım asi. 3.ncü ile ne yapacağım karar kara düşünüyorum