Merhabalar, adetim 3 gün gecikmişti test yaptım pozitif çıktı. Ertesi gün doktora gittim hcg değeri 144 çıktı ve hamilesin çok yeni dedi kese görünmedi. 2 gün sonra da kanama oldu ve doktora gittim kimyasal gebelikmiş ve kendisini adet görür gibi atıyormuş. Böyle bi durum yaşayan var mı acaba? Ve sonrasında hemen hamile kalan?