Gizem4545 canim ben sorduğumda hayır dedi.uc hafta önce yani 7+1 Ken tek gebelikti kalp atışını duydum.gordum de hatta minicikti belirsiz bişey. Dün adete gore 10+1 Ken devlette USM de bana dedilerki 8+5 te kalmış gelişimi.bebek küçücük.toz gibi.ama.kese büyümüş sadece. O nasıl olurki.ben belirtilerin vardı.dun bile midem bulandı öğürdum tuvalette biterim agrimiyor. Kan ve ya leke tarzı bişey yok. Gelsimi dursa hemen belli etmezmi.. Mart ayında da gelişimi durmuştu ben 10 hafta zann ederken doktor dedi nerdeyse 3 haftadır bebek ölmüş. İşte o zaman benim karnımda ağrılar vardı.leke de deyiyordu kahverengi.ben napayım ya