Asyaaydin Ben 7 aylık hamileyim aslında hiç hamileymiş gibi gözükmüyor dış görünüşüm herkes çok zayıfsın niye kilo almıyorsun niye karnın hiç yok diyorlar ama ben kendimi çok ağırlaşmis çok şişman hissediyorum benim gibi hissedenler varmı acaba
Meriwa Asyaaydin ağır hissediyoduö karnım çıkmıyo gibi geliyodu ama sıcaklarla o dönemde öyle hissedebilirsiniz
Fyztgc Asyaaydin sen beni görsen 7 aylık olduk bizde. Şişman hissetmiyorum şişmanladım resmen 😀 ama dert etmiyorum boşver. Hamileliğinin tadını Çıkar. Doğanın kanunu bu sonuçta:)
Burcinisp88 Asyaaydin ben daha 2 aylık hamileyim ama şişmanladım diyip duruyorum. 48 kiloyum bu arada. 😀 ama ben eskiden balık etli bi insandım. Zayıfladım ama o takıntı kolay kolay geçmiyormuş 😀😀
Pumpkinsugar Asyaaydin 8 aylık hamileyim totalde 6-7 kilo aldım ve kendimi bi panda gibi hissediyorum😁
CerenNisaSecilmis Asyaaydin duştan sonra otururken aynada kendimi gördüm ve inanırmısın yuh bu ne dedim 😂