Bicik Bende çok sıkıntılar yaşadım uzun yıllar çok kötü günler geçirdim en sonunda psikiyatriye gitmeye karar verdim ve dediğini harfiyen uyguladım ilaçları hiç atlamadım. İnanın bu zamana kadar beklediğime çoook pişman oldum o kadar iyi geldi ki. Kısacası hiç beklemeyin lütfen hemen doktora gidin. Anne olacağız biz yavrularımız için her yolu denemeliyiz iyileşmek için.