01rabiahmet ben de aynı,hatta ben dudağımı da yoluyorum,bi ara bıraktım tırnaklarımı uzattım ojeledim birkaç ay hiç yemedim ancak uzun tırnakla yapamadım resmen rahatsız oldum şimdi yine kısacıklar 🤦🏻♀️Valla bu gibi alışkanlıkları bırakmanın tek yolu terapi galiba bir gün gitcem ama bakalım ne zaman