Anneolmak38 yumurtaların boyutuna göre size çatlatma iğnesini yapacağınızı söylüyorlar ve saat veriyorlar o iğneyi siz alıyorsunuz zaten söyledikleri saatte yap mutlaka iğneden 36 saat sonra toplama işlemi yapılıyor bana daha transfer yapılmadı donduruldu yumurtalar o yüzden gerisini bende yaşamadım daha