Anneolmak38 adetin 2. Günü ilk kontrol oluyor muayene de yumurtalarına bakılıyor ve ölçümü yapılıyor. Bu süreç 2 günde bir ya da her gün devam ediyor ama bu arada 2. Günü sana uygun iğneye başlıyorsun her gün aynı saatte iğne yaptım bi 10 -12 gün böyle sürüyor herşey yolunda gider ve yumurtaların belli bir büyüklüğe ulaşırsa çatlatma iğnesini onların sana söylediği saatte yapıyorsun ve 36 saat sonra yumurta toplama için ameliyata alınıyorsun. Çok basit bi operasyon çok şükür ben atlattım. Sonraki süreci henüz bende yaşamadım yaşadıkça senle paylaşırım istersen ❤️🙏🏻