Asya1453 ben tam tersi keşke imkanım olsa da oğlumdan sonra hemen bir kızım olsa diyorum 🤗 ama eşimin işi, benim tekrar üniversite okumak istemem gibi nedenler var, oğlumla ayın belli günleri kayınvalidem ilgilenebilir, birazcıkta maddi olarak rahatlamamız gerekiyor. Eğer maddi olarak sorununuz yoksa bence öyle düşünmeyin. Aralarındaki yaş farkı gayet güzel. Hem Allah nasip ettiyse her türlü bakarsınız, gücünüz yeter. Sonuçta artık size gelmiş, emin olun ikisine de yetersiniz 🙏🏽 Biz de oğlumuz altı yaşındayken kız bebeğimiz olsun diye hayal ediyoruz, belki önce olur, belki sonra.. Belki de hiç olmaz 🤷🏼♀️ Rabbim ne zaman ne kısmet ederse o, yeter ki hayırlısı olsun 🥰