Pervin36 Kızlar 37 haftalığım ama mecbur kalıp hastaneyi değiştiricem doktorum farklı hastaneye gidiyor hastane de başka iyi doktor yok🤦🏻♀️ Bezmialem vakıf hastanesi sanırım yakın da bana aranızda gidip memnun kaldığınız doktor vae mı?
MervEnis Pervin36 ebru karaca benim doktorum cok memnunum birde orda eşi var kenab karaca gidenler cok memnun
mhbbbera fatihdr pınar hoca varmıs ben gitmedim ama bu ay adet okursam gidecem bebek için arladasım tavsiye etti