Nurdan_flz1 ben de normalle başladım ama yapamayacağımı anlayıp sezaryana döndüm 🙈 aslında benim 1, cm acilmam varken suyum geldi bu dezavantajdi benim için sabaha kadar çok ilerlemeyince ağrım artınca sezaryan oldum. Pişman da olmadım sezaryanla ilgili rahat geçti benim icin