Ebrudagli geçen hafta başıma geldi,aynı şeyi söyledi sağlıkocağı kalbi hızlı atıyor dedi.Ertesi günde kontrolüm vardı,hareketleri normal dedi nstye bağladı sancıda çıkmadı. Ama aynıdır yada değildir demek istemiyorum doktorunuza ulaşabilirseniz belki başka bi doktora yönlendirebilir.Çikolata yiyip solunuza uzanıp beklediniz mi?