Eylulcan34 Merhaba kızlar, artık son zamanlar diye herhalde yere basmakta aşırı zorlanıyorum acı cekiyorum resmen. Ödem desen ayrı, eller ayaklar şişiyor. Magnezyum, soda vs. bunlar dışında size iyi gelen şeyler oldu mu acaba? Ne tavsiye edersiniz? 😔
Hazal2020 Eylulcan34 ben 24+5 de gittigim zamanlar sordum hafiften ayaklarim basladi diye artik normal demisti suan 30+3 üm sokaga cikayim sicaklarin etkisinle el ayak sisiyor bendede ki ben hic tuz tuketmeyen bir insanım. Tuz tüketiyorsan kes veya azalt bol su ic onun disinda ne yapsanda bos canim vücut odeme megilliyse nafile ama elden geldiğince ayaklarini uzat puf olur koltuk olur cok sistiginde yap soguk su sok ayaklarini havaya dik ayaklarina masaj yap kan akisini hizlandir onun haricinde bos canim
Meriwa Eylulcan34 magnezyum ödeme değil de kramplara iyi gelir canm zaten ayaklarınızı uzatıcaksınız bol su soğuk suyla yıkıycaksınız bol bol
Eylulcan34 Hazal2020 ben de hiç tuz tüketmiyorum ama işte dediğin gibi ne yapsan boş demek ki canım 🤷♀️ Yatmaktan da yanlarım çürüdü artık ayağa kalkmak eziyet oluyo resmen 🙁
Eylulcan34 Meriwa teşekkür ederim canım ☺️ Doktorum magnezyum vermişti de ama işe yaramadı zaten 🤷♀️
Meriwa Eylulcan34 normal doğum düşünüyorsanız magnezyum kullanımını bana doktorum 35 de bıraktırdı kasılmaları engellediği için bilginiz olsun sezeryan olucaksanız da sorun değil
Hcrsrknilay14 Bende de ayni durum var balon gibi oluyorlar ayaklarım ellerim hele sabahları üstlerine basmakta çok zorlanıyorum masaj iyi geliyor biraz eşim sağolsun biraz sert masaj yapınca öyle bir rahatlıyor ki ayaklarim 35+5 deyiz