Kaderjin Önerdiginz ve fayda gördgnz bi krem var mı kızlar çatlakları önemsemiyorum olsun da ama felaket kaşınıyor kaşıdıgımda yanık gibi acıyı kaşıntısına krem var mı bayram girdi doktorum izinde yazdıramadm krem
Zsnbr Kaderjin BNde perişan oldum oluşmaya başladı bile çatlak bio oil çok tavsiye ettiler kullanıyorum ama kasıntı tam gaz devam 🤦🏻♀️
Ezgi_3434 Kaderjin 25. Haftadayım benimde çok kaşıntım oluyordu kaşınınca bebek yağım vardı onu kullandım almadım çatlamadım da hiç ama artık yetmicek gibi lierac sipariş verdim kullanan yorumları iyiydi.
Fnfn Kaderjin ben dalin bebek yağı kullanıyorum çatlağa iyi gelmiyor yine çatladı ama en azıdnan kaşıntısını alıyor gece bile kalkıp sıkıyorum bazen çok ciddi rahatsız edici bir şekilde kaşınıyor 🤷♀️🤦♀️
Duyguaydin81 Kaderjin benimde çok çok çatlağım var 38+1 im yukarı doğru çıktı çatlaklarım ama hiç kaşıntım yok sizde neden böyle oluyor acaba 🤷🏼♀️
lavienrose Ben de burada bekliyim benim de çatlaklar pek umrumda değil açıkçası ama öyle kaşınıyor ki yara olmasindan korkuyorum
Kaderjin Zsnbr AYn ya ben buz tutuyorum kaşındıkca bir saat etki ediyor rahat ediyorum ama yine devam ediyor ,,oda işte bebeğim üşüyormu acaba buz tuttugumda zarar veririmmi dayanmıyorm ya
Kaderjin Duyguaydin81 bilemedm yaa resmen yırtıldı ağlıyorum banyoda soguk su tutunca rahatlıyorum ama bebek üşüyorsaaa offff
Duyguaydin81 Kaderjin bebek üşümez canım niye üşüsün ama bepanten krem var onu sür dene canım istersen