Çok şükür Rabbime bana da nasip oldu 🥰 İlk evladımı 22 haftalıkken sezaryen ile doğum yapıp kaybetmiştim. 14 saat yaşayabilmişti. Servikal yetmezlik (Rahim ağzı yetmezliği) varmış bende.. İlk gebeliğim de tedavi ile olmuştu polikistik over hastasıydım. Çok zor zamanlar geçirdim oğlumu kaybedince. 1buçuk yıl kadar sonra tekrar deneyelim dedik ve 6 aylık ilaçlı tedavi sonucu hamile kalamadım ve doktor aşılama dedi. 2 ay sonra başka doktora gittik. Aşılamaya gerek yok ilaçlı tedavi yapalım dedi tabi geçmişi anlattım doktoruma. İlk tedavide hamile kaldım çok şükür 🥰 14. Haftada serklaj atıldı ve 20.haftada sonrasında sürekli yattım. Rabbim eşimden razı olsun yemeğimi temizliği hep o yaptı. Progestan fitil, haftada 1 proluton iğne, her gün kan sulandırıcı iğne, adalat vs kullandım. 38+0 da doktorum artık seni doğuma alıcam dedi 🥰 Sabah 7 buçukta yatışımı yaptık spinal için hazırlıklar derken uyuştum ve 10:36 da Melek kızımın ağlamasını duydum. Allah’ım sana çok şükür demekten başka bişey bulamadım.. Onca zaman neler yaşadım ne zorluklar, hayal kırıklığı, negatif testler 😒 Sonunda Rabbimin bizim için biçtiği hayırlı zaman gelmişti 🥰♥️ 38+0 da 3600 kilo 50cm doğdu kuzum🥰🥰🥰🥰♥️♥️♥️ Serklajım da kızım doğduktan sonra alındı 🙈 Şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor. Rabbim bizim için dua edenlerden razı olsun Rabbim sizin için herşeyin en güzelini yapar inşallah 🤲
Asla umudunuzu kesmeyin. Çok zor zamanlar yaşadım. Aylarca yattım dışarı çıkamadım, kalkınca da yavaş hareket ettim. Rabbim çok şükür bin şükür bana kızımı Meleğimi nasip etti. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah🤲🤲